KW állítható futómü V3 35204200DF BMW 7er számára
Készül - Gyártás a megrendelés beérkezése után
Szállítási idő 10-14 munkanap
KW V3 állítható futómü 35204200DF BMW 7er számára
A KW Coilover Kit Variant 3 (V3) a motorsport csúcstechnológiáját ötvözi a nagyobb teljesítmény, sportosság és kényelem érdekében az úton. A lengéscsillapító beállítása a vezetési viselkedés egyéni preferenciáihoz vagy a jármű változásaihoz, pl. B. tömeg, gumiabroncs jellemzők vagy megváltozott járműmerevség. Ezzel az egyedülálló szabadalmaztatott rendszerrel valódi teljesítményoptimalizálás lehetséges. Például a nyomáscsillapító erő növelhető annak érdekében, hogy nagyobb tapadást követeljen meg az abroncstól, javítsa a kormányzási viselkedést és csökkentse a dőlésszöget anélkül, hogy ezzel egyidejűleg megváltozna a rugósebességhez optimálisan illeszkedő visszapattanó csillapítás, amely a tapadást eredményezné. -csökkentő hatás, és így a teljesítmény csökkenését eredményezi.Gyárilag előre konfigurált csillapítási beállítás külön állítható kompressziós és visszapattanással
A KW coilover készlet Variant 3 "inox- line" ideális tartozék teljesítmény-orientált vezetők és tuningrajongók számára, akik nagy követelményeket támasztanak járműveikkel szemben a sportosság tekintetében. A visszapattanási és kompressziós fokozatokban külön állítható lengéscsillapítók „TVR-A” és „TVC-A” technológiájukkal széleskörű lengésszabályozást tesznek lehetővé. Könnyű tehát közvetlenül befolyásolni a kormányzási viselkedést, az iránystabilitást, a gumiabroncs tapadást és kezelhetőségi jellemzőit a biztonságos irányíthatóság érdekében a határterületen.
TVR-A visszapattanó csillapítás
A kétlépcsős szabadalmaztatott "TVR-A" technológia lehetővé teszi hogy lassú csillapítási sebességeknél a kis térfogatáramok egy állítható kúpos alacsony fordulatszámú bypass-on áramlanak át, nagyobb dugattyúsebességeknél pedig a fő visszacsapó szelep kinyílik a nagy térfogatáramok számára. Ez jelentősen növeli a vezetési kényelmet anélkül, hogy befolyásolná a nagy sebességet a biztonság szempontjából fontos területen. 16 precíz kattintás áll rendelkezésre az egyéni beállításhoz, így dönthet a nagyobb kényelem vagy a nagyobb testtartás között.
TVC-A kompressziós csillapítás
12 precíz kattintással az állítható kompressziós szelep ("TVC-A" technológia) csökkentheti vagy növelheti a keresztmetszetet a kis fordulatszámú szelepben, hogy több-kevesebb kompressziós csillapítást érjen el. Ugyanakkor a rugóterhelésű tűszelep a rugóterhelésű főszeleppel együtt a maximális szelepkeresztmetszetet nyitja meg hirtelen magas dugattyúsebesség esetén, hogy megakadályozza a nem kívánt, fokozatos teljesítménynövekedést nagy fordulatszámon. tartomány lefújási jellemzőivel. Ez lehetővé teszi a jármű karosszériájának jobb megtámasztását, ugyanakkor nagyobb kényelmet nyújt nagy kerékgyorsulásnál, mint a hagyományos szeleptechnológiával. A kompressziós fokozat csillapítási beállítását mindig egy különálló visszapattanó fokozat beállítással együtt szállítjuk, mivel csak egy független, kétirányú lengéscsillapító beállítás biztosít valódi teljesítményoptimalizálást megengedett.
Fokozatmentes süllyesztés
A KW Variant 3 maximális süllyesztést tesz lehetővé a tesztelt beállítási tartományban. A szennyeződésálló trapézmenetnek és a poliamid gyűrűs anyának köszönhetően a fokozatmentes süllyesztés gyorsan és egyszerűen változtatható akár évek múltán is.
A tekercshengerek mércéje
Mint minden KW coilover esetében, a KW mérnökei a Nürburgring Nordschleifén végzett kiterjedt tesztciklusokon és a tesztközpontunkban a KW 7 oszlopos menetdinamikai tesztpadon fejlesztik a járműspecifikus KW lengéscsillapító hangolást, amelyet világszerte nagyra értékelnek az autók szerelmesei. Így élheti át közvetlenül és dinamikusabban autóját a KW coilover készlettel. Hiszen Ön nem akármilyen tekercselő készletet vásárol, hanem egy speciálisan az Ön járműtípusához kifejlesztett és hangolt KW coilover készletet. Gyártóként a KW csak saját erőforrásokat, kiváló minőségű alkatrészeket és ugyanazt a csillapító technológiát használja, mint a nagygyártók. A KW-val a Coilover Variant 3 csökkenti a jármű karosszériájának gördülési és dőlő mozgását összenyomás közben, így Ön hamisítatlan közvetlenséget és sportosabb kezelhetőséget kínál vezetés közben.
A termék előnyei:
Gyártó | Modell | Típus | Ültetés mm-ben (elöl/hátul) | Tengelyterhelés (elöl/hátul) | Négykerékmeghajtás? |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 725 i 110kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 728 125kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 728 i 135kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 730 135kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 732 i 145kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 130kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 132kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 135kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 145kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 136kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 141kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 160kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 163kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 745 i 185kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
Szállítási terjedelem: Készlet az első és a hátsó tengelyhez = Elsö + hátsó állítható coilover rugós készlet (elöl gátló cserébe)
6 - When using original tires, wheel offset spacers may be required
40 - Original struts need to be sent in advance for modification
41 - Coilover kits where the strut housings are delivered on exchange basis are only available in galvanized finish
82 - Production on demand. Please ask for delivery time.
KW V3 állítható futómü 35204200DF BMW 7er számára
A KW Coilover Kit Variant 3 (V3) a motorsport csúcstechnológiáját ötvözi a nagyobb teljesítmény, sportosság és kényelem érdekében az úton. A lengéscsillapító beállítása a vezetési viselkedés egyéni preferenciáihoz vagy a jármű változásaihoz, pl. B. tömeg, gumiabroncs jellemzők vagy megváltozott járműmerevség. Ezzel az egyedülálló szabadalmaztatott rendszerrel valódi teljesítményoptimalizálás lehetséges. Például a nyomáscsillapító erő növelhető annak érdekében, hogy nagyobb tapadást követeljen meg az abroncstól, javítsa a kormányzási viselkedést és csökkentse a dőlésszöget anélkül, hogy ezzel egyidejűleg megváltozna a rugósebességhez optimálisan illeszkedő visszapattanó csillapítás, amely a tapadást eredményezné. -csökkentő hatás, és így a teljesítmény csökkenését eredményezi.Gyárilag előre konfigurált csillapítási beállítás külön állítható kompressziós és visszapattanással
A KW coilover készlet Variant 3 "inox- line" ideális tartozék teljesítmény-orientált vezetők és tuningrajongók számára, akik nagy követelményeket támasztanak járműveikkel szemben a sportosság tekintetében. A visszapattanási és kompressziós fokozatokban külön állítható lengéscsillapítók „TVR-A” és „TVC-A” technológiájukkal széleskörű lengésszabályozást tesznek lehetővé. Könnyű tehát közvetlenül befolyásolni a kormányzási viselkedést, az iránystabilitást, a gumiabroncs tapadást és kezelhetőségi jellemzőit a biztonságos irányíthatóság érdekében a határterületen.
TVR-A visszapattanó csillapítás
A kétlépcsős szabadalmaztatott "TVR-A" technológia lehetővé teszi hogy lassú csillapítási sebességeknél a kis térfogatáramok egy állítható kúpos alacsony fordulatszámú bypass-on áramlanak át, nagyobb dugattyúsebességeknél pedig a fő visszacsapó szelep kinyílik a nagy térfogatáramok számára. Ez jelentősen növeli a vezetési kényelmet anélkül, hogy befolyásolná a nagy sebességet a biztonság szempontjából fontos területen. 16 precíz kattintás áll rendelkezésre az egyéni beállításhoz, így dönthet a nagyobb kényelem vagy a nagyobb testtartás között.
TVC-A kompressziós csillapítás
12 precíz kattintással az állítható kompressziós szelep ("TVC-A" technológia) csökkentheti vagy növelheti a keresztmetszetet a kis fordulatszámú szelepben, hogy több-kevesebb kompressziós csillapítást érjen el. Ugyanakkor a rugóterhelésű tűszelep a rugóterhelésű főszeleppel együtt a maximális szelepkeresztmetszetet nyitja meg hirtelen magas dugattyúsebesség esetén, hogy megakadályozza a nem kívánt, fokozatos teljesítménynövekedést nagy fordulatszámon. tartomány lefújási jellemzőivel. Ez lehetővé teszi a jármű karosszériájának jobb megtámasztását, ugyanakkor nagyobb kényelmet nyújt nagy kerékgyorsulásnál, mint a hagyományos szeleptechnológiával. A kompressziós fokozat csillapítási beállítását mindig egy különálló visszapattanó fokozat beállítással együtt szállítjuk, mivel csak egy független, kétirányú lengéscsillapító beállítás biztosít valódi teljesítményoptimalizálást megengedett.
Fokozatmentes süllyesztés
A KW Variant 3 maximális süllyesztést tesz lehetővé a tesztelt beállítási tartományban. A szennyeződésálló trapézmenetnek és a poliamid gyűrűs anyának köszönhetően a fokozatmentes süllyesztés gyorsan és egyszerűen változtatható akár évek múltán is.
A tekercshengerek mércéje
Mint minden KW coilover esetében, a KW mérnökei a Nürburgring Nordschleifén végzett kiterjedt tesztciklusokon és a tesztközpontunkban a KW 7 oszlopos menetdinamikai tesztpadon fejlesztik a járműspecifikus KW lengéscsillapító hangolást, amelyet világszerte nagyra értékelnek az autók szerelmesei. Így élheti át közvetlenül és dinamikusabban autóját a KW coilover készlettel. Hiszen Ön nem akármilyen tekercselő készletet vásárol, hanem egy speciálisan az Ön járműtípusához kifejlesztett és hangolt KW coilover készletet. Gyártóként a KW csak saját erőforrásokat, kiváló minőségű alkatrészeket és ugyanazt a csillapító technológiát használja, mint a nagygyártók. A KW-val a Coilover Variant 3 csökkenti a jármű karosszériájának gördülési és dőlő mozgását összenyomás közben, így Ön hamisítatlan közvetlenséget és sportosabb kezelhetőséget kínál vezetés közben.
A termék előnyei:
Gyártó | Modell | Típus | Ültetés mm-ben (elöl/hátul) | Tengelyterhelés (elöl/hátul) | Négykerékmeghajtás? |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 725 i 110kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 728 125kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 728 i 135kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 730 135kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 732 i 145kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 130kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 132kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 135kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 733 i 145kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 136kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 141kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 160kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 735 i 163kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
BMW | 7er (E23) 7 05/1977-04/1988 | 745 i 185kw | 25-45/25-45 | -1040/-1150 | 👎 |
Szállítási terjedelem: Készlet az első és a hátsó tengelyhez = Elsö + hátsó állítható coilover rugós készlet (elöl gátló cserébe)
6 - When using original tires, wheel offset spacers may be required
40 - Original struts need to be sent in advance for modification
41 - Coilover kits where the strut housings are delivered on exchange basis are only available in galvanized finish
82 - Production on demand. Please ask for delivery time.
KW coilover online boltja – minden KW coilover futómüvek kedvező áron
A KW felhatalmazott partnere vagyunk, és a teljes KW kínálattal rendelkezünk. Függetlenül attól, hogy az állítható magasságú KW V1 - V5 coilover felfüggesztést, a KW DDC coilover felfüggesztést vagy a KW Clubsport felfüggesztést állítható felső rögzítéssel választja. A TUNERSHOP az Ön új KW coilover készletének online boltja.
A KW több mint 15 éve piacvezető és innovációs vezető az egyéni felfüggesztési megoldások gyártójaként közúti és versenysportokhoz. Bárhol is legyen a világon, a sportos sofőrök, az autógyártók és a finomítók bíznak a „Made in Germany” KW futómüvekben. Minden KW coilover készletet kiterjedt stresszteszteknek vetnek alá a gyártás során, és közvetlenül a cég Fichtenbergben, Németországban fejlesztik és gyártják, hogy megfeleljenek a KW minőségirányítás magas színvonalának.